19 december 2006

HEJ!

Jag får väl ta åt mig lite utav Eriks kritik då och blogga lite.

Idag fick jag lov! Skulle egentligen gå i skolan imorrn med men då sa vår lärare att vi inte "behövde" vara där eftersom det inte var obligatoriskt så då anser jag det som lov. Haha. Fast så mycket lov vet jag inte om det blir med tanke på mitt PM som ska vara inne 10 januari, men det ger mig dock friheten att slappa idag.

Nintendo Wii. Ja, finns det något roligare för tillfället? Nej, jag skul
le inte kunna tro det. Känns dock som att det kommer sabba en stor del utav den tid jag tänkt arbeta med mitt PM.
Mitt första spel som jag köpt är Rayman Raving Rabbids, ni kanske har sett reklamen på TV? Det är förbannat roligt. Vi har dock redan klarat ut spelet : ] men det behövdes för att låsa upp alla 70 mini-games.
Jag vill ha en kanin!!!



På lördag så åker jag ner till Örnsköldsvik för att fira jul då. Drar alla ner på fredag eller? Ingen som vill samåka? Ska bli riktigt skönt att få fira jul, längtar tills sisådär 7-tiden på söndag då det är dags att öppna alla julklappar för då slipper man tänka på alla julklappar. Har förbannat svårt detta år att komma på bra julklappar inom rimligt pris, fattig student som jag är. 2-3 stycken julklappar kvar att köpa sen är jag färdig. Blir till att knalla ner på Strömpilen imorrn och kika lite. Det värsta är att man blir så sugen på att köpa saker till sig själv : ]

När ska vi mötas på MAX då? Sa ni 10? Ska bli riktigt kul att träffa alla igen och höra vad som har hänt det senaste året, ja året blir det ju för inte träffade jag så många fler än Erikarna och Kristoffer på ett år. Synd att inte André kan hänka på. Next year.


Juldagen då. Jag har inte skaffat någon biljett. Om nån hör nån som inte ska dra så kan ni tipsa om mig! : ] Jag ska ut på annandagen här uppe i Umeå, men antar att alla ska stanna i övik?


Till sist vill jag önska alla en riktigt riktigt GOD JUL ! Måste avsluta med
en vinterbild från förra året:






Elin Nordin

2 kommentarer:

  1. Bra att du tar åt dig av kritiken och bloggar! det är kung! ses på max eller?!

    SvaraRadera
  2. Elin, fixa en bil på fredag så hänger jag på. Jä. Do it. Jä. Do it.

    Skitbra att du bloggar Elin men tyvärr så är du kass på att välja rubrik. Hur kul är det egentligen att skriva "HEJ!" som rubrik? VAd säger det? INte ett skvatta. Sedan när man går tillbaka i arkivet så har man ju ingen aning om vad det handlar om. Nä, där får du skärpa dig och välja en rubrik framöver som speglar innehållet på inlägget.

    SvaraRadera