06 juli 2009

Det är nu bevisat; Trent är GUD!

I torsdags fick jag vara med om min sista NIN-spelning ever, Arvikafestivalen 2009. En konsert som skulle visa sig bli något av en religös upplevelse.

Förutom att spelningen väkte alla emotionella centrum i min kropp fick jag bevittna det jag vetat men trodde var omöjligt; Ett bevis på att Trent är Gud! Trent har nu inte bara trotsat musikindustrin med fildelning utan han har även trotsat moder natur genom att bryta mot tyngdlagen!

Se och häpna!
BEVIS PÅ ATT TRENT ÄR GUD!


ps. Mer kort kommer morgens ds.

4 kommentarer:

  1. Vad kort du är i orden Erik? Var det inte tillräckligt tillsfredställande att jobba istället för att se NINs sista spelning i Sverige och gå på festival? ;p

    SvaraRadera
  2. Jag kan berätta för dig om konserten sedan så du inte känner att du missat något. Har även lite bilder jag ska posta upp. Fredde har säkert något att berätta han med. :p Jobba lugnt jobb-erik!

    SvaraRadera