04 juni 2009

World Painted Blood

... heter Slayers nya album.

Kanske inte lika upprörande albumtitel som God Hates Us All eller Christ Illusion men ordet Blood finns med, och ni vet ju alla att Slayer har gjort ett hyfsat album tidigare där det ordet finns i albumtiteln.

En viss Greg Fidelman producerar, ska bli spännande att se om han lyckas göra en "Death Magnetic"!

Mer info och intervju med King och fanskap här:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=121295


5 kommentarer:

  1. Ja, fan vad jag är peppad. Det måste man vara när det är Slayer.

    På tal om inget: Mars Volta släpper ny skiva i slutet av juni. Hade jag ingen aning om alls.

    SvaraRadera
  2. SLAYAH!

    Jag är knappt peppad alls på en ny Volta.

    SvaraRadera
  3. Nä, men det är ju å andra sidan för att du är KASS!

    Hur går det med prog-rockslyssnandet egentligen?! Har du köpt de där skivorna vi bestämde?! Just nu är jag helt insnöad på framför allt Yes.

    SvaraRadera
  4. Näjj, jag har fortfarande inte köpt plattorna. Jag har en lång jävla lista på skivor och live-dvds och skit som jag ska köpa men det blev en dyr månad detta pga andra saker. Så jag har inget annat val än att vänta tills nästa löning. Kuken! MEn jag är fortfarande lika peppad på bli Yes:ad.

    SvaraRadera