09 juni 2009

Jag var där. Vart var du?

5 kommentarer:

  1. När var det här, i lördags? Jag var hemma, såg lite tråkig Sverige-fotboll och drack nån folköl och så. :)

    Jag väntar mig en lång recension på årets upplaga av rock am fuck

    SvaraRadera
  2. Jag ar ı turkıet just nuç...şa darfor har jag ınte varıt dar. mor 50.ar osv.. jag hoppas det ar en godkand ursakt. =)

    men nasta gang ska jag vara dar.

    nu ar det arvıka som lockar mest.

    /Farne

    SvaraRadera
  3. Färne, kunde du inte slita dig från Internet när du har semester?! Det kunde jag! ;)

    SvaraRadera
  4. Färne! Din mor måste planera sina födelsedagsfester bättre. ;)
    Du är mer än välkommen med nästa år. Vi lär vara där :)

    Rawk: Väntar fortfarande på dig... ;)

    SvaraRadera
  5. Mäh. jag väntar ju på din mamma Farfar! :P

    SvaraRadera