26 juni 2009

Micheal Jackson är verkligen Död!


Klockan 00.10 ringde jag tjejen som då fick ett sms som säger att Micheal Jacksson är död. -Va fan säger du svarde jag? Kolla nätet då!! Japp Cissi kollade nätet och det bekräftade det att Micheal Jackson en av de största pop-legenderna har dött. Chockad inser jag fakta. Jävla tragiskt nu innan combacken och allt tänker jag... Å va fan ska man säga om hans gamla dåliga rykte... Han verkade ju vara som ett barn i sinnet (och oskyldig?), en aningen rubbad men ändå inte värt att bli bara 50+. Men fan killen är fan en legend hur som helst!

Overkligt är det... Precis som när Johnny Cash dog fast han vad ju ändå typ 72 om jag inte minns fel. Där var det ju ändå Hjärte-sorg med. MJ borde ju fått ett bättre avslut än så här tycker man, all denna skit som kretsade runt han på slutet... Synd är vad det är..Fan han hade så kasst med pengar så att han fick sälja sin grind till sitt Neverland för att täcka upp alal kostnader för rättegångar. Ja hiskligt hur det kan gå fel och frågan är vad är sanningen egentligen?

Ryktet har nu spridet sig bra på facebok shout-ut-sidan... Folk är ledsna.. Tjejen ringer mig och är ledsen.. Cissis vän är ledsen... Alla är ledsna... Ja det är sorg nu när Micheal har gått bort. Helt klart har denna legend påverkat oss alla. Något man verkligen inser när det är försent... som alltid..

Är det så att man befinner man sig på kanten då ens legender är på väg att dö av. Vem är nästa må tro? Ozzy? vem vet.. Rött eller svart.. En chansning jag inte vill göra.

MJ borde ha blivit äldre hur som helst.... Detta är trist tycker jag och har lite av en tung känsla över detta, overkligt är det. Får mig att tänka på mer människor som inte borde dö så tidigt. Dimbag, Jimi och Elvis fan varför ska det vara så att medelåldern är åt helvette för dessa legender inom musik. Man bli bara ledsen.. Jag gick hem med Koskinen från Lijeholmen och insåg att en pop-era var slut... Jag som nyss börjat fatta att Trent ska sluta med NIN å så kommer detta som en fet pankaka rakt i ansiktet. Fan Kan man inte få några bättre nyheter från musikvärlden?!!!

The man of the Moon-walk is dead...Kommer nog ta ett tag innan någon slår denna dansande pop-legend. RIP MJ!



1 kommentar:

  1. Fredrik Strage om Micheal Jackssons bortgång och fans.

    http://www.dn.se/kultur-noje/musik/dns-fredrik-strage-om-michael-jacksons-fans-1.899072

    SvaraRadera