14 februari 2008

TBA of 2007

11 (Bubblare)

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

5 kommentarer:

  1. Coooolt! Lite tråkigt att du inte skrivit nån text bara, latröv!

    Sen måste jag säga att jag är tveksam till din sjätteplats för High On fire eftersom du så sent som förra veckan sa att du knappt lyssnat på den! Det är ungefär hur man bedömer en fotbolllspelares insats under en match; har de spelat mindre än 10 minuter så blir de inte bedömda.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om att kriz har varit latare än latast och tråkigare än tråkigast. Men till hans försvar har jag för mig att det va deras förra platta, Blessed Black Wings, han knappt hade lyssnat på.

    SvaraRadera
  3. Japp. Death Is This Communion har jag lyssnat på som sejten.

    Och sen var det inte lathet, utan av olika anledningar jag inte skrev något.

    Nr 1: Mystiken.
    Nr 2: Nordins inlägg där han redan skrivit om en del av skivorna. Kändes onödigt att repetera en del och så.
    Nr 3: Min fjolårslista som var extremt välskriven och underbar. Why repeat yourself?

    SvaraRadera
  4. Top 4 kan jag skriva under på vilken dag som helst i veckan.
    Resterande 6 ligger i "kassan" på Ginza nu. :D

    SvaraRadera