12 februari 2008

Metal up your butt!

Jag har bestämt mig för att alltid köra min metclub-nyköpta Metal Up Your Ass-t-shirt varje gång jag festar tills Metallicas nya skiva släpps. Jag ska försöka iaf. Det hade 83-James gillat! Nä, det hade han inte - han hade stått utanför mitt jobb på morgonen, direkt från efterfesten, hoppat på en bil och skrikit "go to work, go to work!".

Jonas North belyste det härliga på hans inlägg nedan men eftersom han var kass och inte smackade upp bilder på det hela så får jag göra det. Det finns inget härligare än att komma till jobbet trött som fan på morgonen och sen upptäcka att det är uppdaterat på Metclub. Så här delar jag med er till er icke-metclubare (och därmed är ni inte på något sätt fullblodiga Metallica-fans egentligen...). Se bilder på när Papa Het lägger tuff sång och Kirk lägger snabba cp-solon till den nya plattan!







1 kommentar: