05 oktober 2011

T-shirt: motiv Leviathan


Mastodon – Leviathan. Släpptes 2004 och är ett konceptalbum om Moby Dick. Och troligen 00-talets bästa metalplatta. Jag surfade runt på Relapse Records och fick plötsligt ett gigantiskt sug att äga en t-shirt med omslaget och beställde – helt sonika – plagget. Och nu har jag en djävulskt snygg ny hårdrockstischa.

Vill ni härmas eller hitta annat vettigt på Relapse så ska ni gå in på relapse.com

Och till er som av någon sjuklig anledning har missat detta mästerverk till skiva... Lyssna och titta på inledningsspåret nedan, världens bästa Mastodon-låt.

WHITE WHALE - HOLY GRAIL

2 kommentarer:

  1. För att härmas tillbaka kanske jag måste köpa "Remission"-tröjan nu! =)

    Men seriöst... fan vad fin den där såg ut när den är ny. Min är så jävla urtvättad. Måste kanske köpa ny! =)

    SvaraRadera
  2. en Remission-tshirt har jag already. Men Köp för faan, köööööööp. Motha Puncha

    SvaraRadera