23 oktober 2011

Klink Bar - Halloween Blood Drive!





Den senaste månaden så har jag tagit på mig ett kortare konsultuppdrag att sätta upp de Sociala Medierna och sköta den Digitala Marknadsföringen (Hemsida, Blog, Twitter, LinkedIn, Facebook etc.) för en Koncept-Bar som heter Klinik Bar. Ja därför allt "tjat" om Klinik Bar i alla mina medier jag sköter... ;-)

Hursomhelst till det roliga nu! Nu på lördag ska Jag, Jonathan (Dj 404) och Jouni (Dj Oni) att tillsammans med med Klinik Bar anordna ett öppet Halloween-event nu på lördag! 
Vi kommer spela mörk alternativ musik av Swing, Elektroniskt, konstig crossover DUB, new and Dark wave!! (Som sagt bra musik är ju inte varje dag man hör ute :D) 



Då klinik Bar har öppet mellan 17:00 - 01:00 så kommer det vara perfekt för ställe att förfesta på. Exempelvis så har Strand också halloweenfest med lite Rockabillyband som spelar. Strand kommer att ha öppet till 03:00 som man senare kan röra sig vidare till då det bara skiljer 1 T-banestation mellan ställena. Klinik Bar ligger mitt emot Zinkendamms T-baneuppgång.

Jag och Petra och en bunt av mina vänner kommer att spöka ut oss! Jag hoppas att se så många av mina vänner komma! Samt förutsätter jag att ni tar Halloween och Temans lika allvarligt som vi! :) Det kommer bli grymt att va utklädda och festa tillsammans!! *Om Nom Noom*

*Tänker mig tillbaka på min Zombie-30-årsfest jag hade, Rigor Mortis Wont Stop Us, och längtar nu till Halloween!*







EVENTET:  Klinik Bar Halloween Blood Drive
Delta i FB Eventet: https://www.facebook.com/event.php?eid=138354099599261
Feasting on the living is fun and all, but very illegal, a safer route is to swing by Klinik Bar at Hornsgatan 81 Saturday 29th October for some blood filled IV-bags (our new Halloween flavour). Our nurses and doctors will try to keep you alive by injecting you with shots! ....not bullets!

To make this dark night more interesting you will get a chance to win a bottle of Champagne for the creepiest costume!


DJ 404 (Jonathan Kyrklund)
O-Positive attraction to the darker side of soundscapes but always flirting with weird crossovers.


DJ ONI (Jouni Peura)
DJ Oni of the Alternative Club Lakritz is spinning New Wave and Dark Way.


Karta till Klinik Bar: http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=Hornsgatan+81

IMPORTANT!: No Credit Card service available. Cash Only!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar