05 november 2008

Donald is no longer a Nazi

Ja, vad ska man säga...
Jag har suttit och skrivit hemtentamen om "Kristendomens rötter & utveckling", som detta senaste moment så fint heter. Tentamen var förlagd att börja igår (tisdag) och avslutas idag. Tänk då att man i USA inte direkt brukar välja president så speciellt ofta... närmare bestämt vart fjärde år (som i Sverige, alltså). "Jaha, det spelar väl ingen roll", kan man tycka. Jo, det gör det visst. Jag hade länge planerat att hålla en valvaka med öl och gott sällskap (t.ex. Kristoffer) och kolla på den spännande utgången av årets val.

Istället så blev jag nu tvungen att sova ordentligt så att jag skulle orka med att skriva tentamen. Det var ju lamt...


Grattis, Barrack Obama! Se till att styra upp saker och ting nu. Du kan ju knappast göra saken värre än Bush-regeringen.

1 kommentar:

  1. Jag och Linn var hårda och tuffa och gick upp vid tre-tiden och följde vakorna på tevä. Filippa och Fredrika var lätt bäst. LÄTT. Grattis till en negerpresident USA!

    SvaraRadera