05 maj 2008

Nordin förundras över hur kass vissa människor är

Jag surfar just nu runt på YouTube för att peppa upp mig själv inför de sista timmarna på arbetsdagen och snubblade över detta.


Metallica-New Song-The Door


Jag skrattade ta mig fan tills tårarna rann utmed mina kinder, helt underbart. Förstår du inte humorn i det hela? Då föreslår jag att du slutar lyssna så jävla mycket NIN och istället skaffar några Corrosion of Conformity-plattor.

Även om personen som lagt upp "videon" är hur kass som helst måste jag ändå ge honom beröm för att han lyckas pricka in rätt titel på låten.

3 kommentarer:

  1. Det här är bara början. Nätet kommer att översvämmas av fejkiga Metallica-låtar ju mer det närmar sig release. Jag kommer ihåg en snubbe som jag pluggade med våren 2003 i samband med att St. Anger skulle släppas... Han var helt hundra på at han lyssande på skivan. Och jag sa no way.. men han hade lyssnat igenom plattan några gånger och jag tänkte att "va fan, jag får väl sitta dit honom då".. jag lyssnade två sekunder och hörde att första låten var en Meshuggah. Sen var det nåt demoband. Sen var det nåt annat band. Helt olika sound och allting. GAAAAAAAAAAAAAAAHHH.. Jag har för mig att Lillen också lyssnade på en fejk-Anger. DEt är inte lätt. Jo, det är jävligt lätt! DU KÄNNER JU FÖR FAAAN IGEN KASTRULLICA!

    SvaraRadera
  2. Det finns ju sjukt många redan nu på YouTube. Jag satt säkert i en halvtimme och bläddrade bland dem.

    SvaraRadera
  3. "va fan, jag får väl sitta dit honom då"


    Haha, rolig kommentar.

    SvaraRadera