13 maj 2008

Marie får mig att nästan dö av skratt

Min före detta kombo Marie har en blogg som jag brukar kika in på lite nu och då för att kolla så hon lever och har det bra. Senast jag tittade till hennes blogg, för cirka 10 minuter sedan, började jag skratta tills tårarna rann.

Hon har tydligen googlat ”mission metallica” och fått ett mycket intressant resultat… Google verkar ju fattat vart man ska surfa in för att få Metallica-peppen.



Men nu när Mission: Metallica äntligen har dragit igång så finns det ju ingen anledning för mig eller någon annan att referera om det dagligen här på bloggen. Istället bör ni alla med jämna mellanrum besöka www.missionmetallica.com

Och om ni vill läsa Maries blogg kan ni bege er till meramarie.blogspot.com. Jag personligen beslutade mig för ett tag sedan att läsa igenom hela bloggen och det väckte många roliga minnen till liv från den tiden hon bodde här. Men det absolut roligaste är när jag fick läsa hennes version av kanske den mest intensiva Metallica-peppan jag har haft. Läs först mitt inlägg (Peppen är gigantisk) och sedan Maries inlägg (Twentyfourseven) om vad som hände den natten. Haha, jag märkte verkligen på henne att hon var förbannad/sur på mig den där morgonen.

7 kommentarer:

  1. HAHAH! Så jävla kung! Jag är stolt! Vi kommer före alla andra sidor. Förutom missionmetallica.com då förstås! Suveränt! Peppen fortsätter!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Så bra att det är din högst förvirrade inledning som syns. Klockrent!

    1. MISSION:METALLICA

    2. Och vadå Mission : Metallica?

    SvaraRadera
  4. Du menar varför jag smackar ett mellanrum mellan varje gång där, "Mission : Metallica"? Eller vad menar du?

    SvaraRadera
  5. Hur står det till i kväll, erik? Jag tycker du verkar vara ovanligt dum... eller är du bara ovanligt dryg?

    SvaraRadera
  6. Svar på tal: Jag tror på en underbar blandning mellan dum och dryg! dumdryg. drygdum.

    SvaraRadera