08 maj 2008

Ghosts I-IV : # 2009/2500





12 kommentarer:

  1. Måste fan behöva köpa mig ett skåp med glasdörr att ha stuffet i nu hehe.

    SvaraRadera
  2. Fuck. Är jag avis? Jag är avis. Min vanliga standard-utgåva bleknar rätt hårt i jämförelse.

    SvaraRadera
  3. Lådan med vinylerna är så tung att jag gråter av lycka. Det här är den absolut vassate utgåva jag någonsin ägt. Frågan är bara, kommer jag våga använda skivorna eller måste jag köpa standardutgåvan med?

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. .. och nu ångrar jag som satan att jag inte smackade en beställning jag med. Men men... kul att du fick en iaf! DIN JÄVEEUL! Snygg som fan. Vad blev den totala kostnaden egentligen?

    SvaraRadera
  6. Det roliga är att jag totalt känslomässigt gått in för hela grejen. Har varit helt uppriven hela dagen. Jag började verkligen lida när du messade att paketet åkt till fel byggnad. Ja, jag SKA skaffa hjälp per omgående. haha.
    Herregud så snyggt det är.

    SvaraRadera
  7. Ambitiösa och fina förpackningar till ett gäng överblivna fippla-runt-i-studion-snuttar.

    SvaraRadera
  8. Det finns dom som anser att Kent är det största som hänt svensk musik. Att Håkan Hellström inte alls är ett plagiat på två ben och att Ghosts I-IV är överblivna fippla-runt-i-studin-snuttar.

    Jag har inte träffat så många av dessa människor. Men jag vet att de finns. ;)

    SvaraRadera
  9. Ambitiösa och fina Glocks i händerna på ett gäng efterblivna skjuta-runt-från-Lexus-hoppers.

    SvaraRadera
  10. Erik: Jag fick punga ut med cirka 2200kr totalt.

    SvaraRadera