12 maj 2008

Bow Down!

Det var då faan vad det är svårt att blogga när man är överpeppad! Hur börjar man? Äh.

Story:
Webmaster-Jeff råkade släppa en beta-version av missionmetallica.com igår och detta misstag gjorde att två trailers för denna nya site har kommit ut (som egentligen skulle släppas idag). Hur fräckt som helst.

Trailer numero uno:
http://www.zshare.net/video/118715759db32c1e/

Trailer numero dos:
http://nl.youtube.com/watch?v=Q6HqAKtMYNs

Och man kan höra fyra stycken klipp. Riffen är the shit och det låter fräscht och Hets sång är kung. Klagomålet är väl solopartiet
som känns så inihelvete typiskt Kirk. Fast är det en nackdel? Äh, jag vet inte, det är ju för fan kung. Och det är ju bara en del av ett solo också. Gaah! Texterna är kung också:


Suicide, I've already died

You're just a funeral
I've been waiting for

Bow Down
Sell your soul to me
I will set you free

Jä, jag fick rysningar genom hela kroppen och sen fick jag tårar i ögonen när jag såg klippen. En rolig reaktion tycker jag. Missionmetallica.com lär lanseras på allvar någon gång under kvällen. Jag hänger på metclub-forumet så länge och roas över hur det redan överanalyseras. Sen verkar det som att Missionmetallica-sidan kan ha någon form av betalfunktion också. Detta ska ha sagts iaf:

"If you are a member of the MetClub when the site is live, you will not have to worry about paying for the Mission Metallica experience. Full details coming tomorrow!"

… Så skit på er, icke-metclubare.

8 kommentarer:

  1. vem fan har tid att blogga en tid som denna? nu är det bara M:M som gäller en bra tid framöver

    SvaraRadera
  2. Mission Fuckin' Metallica Mothafuckaaaaahs!!!

    SvaraRadera
  3. Kriz, dina kommentarer är alltid skönt irriterande värdelösa! HÖHÖ

    SvaraRadera
  4. Previewklippet på MM har jag sett 10 ggr på raken nu. Damn om man fick bara...sitta där med dem ett år och glo. Och kanske få lite mat ibland.

    SvaraRadera
  5. .. Och bli betald för skiten när man bloggar lite om det. Ja, det vore nåt det.

    SvaraRadera
  6. Jag minns när AB eller Exp skrev om Niclas Swanlund, the superfan, omkring 1993. Man skulle gjort som honom. Jobba skiten ur sig, spara pengar till resor och se dem överallt. Verkligen följa dem. Sen bli kompis med dem. Det kunde faktiskt varit någon av oss, känns det som.

    SvaraRadera
  7. Jo visst. Fast ändå inte. Jag var för ung. Du hade dock åldern inne. Men Niclas var ju helt extrem också, han följde ju med dem överallt.

    SvaraRadera
  8. Haha suverän blogg heltidsmetallicanörd! Mycket underhållande läsning!

    SvaraRadera