11 juni 2007

tjugosex!


Jag är numera vuxen och inte ungdom längre. Åtminstone enligt flygbolagen. Hur känns det då? Mja, jag är väl inte direkt mogen ännu. I lördags blev det fest trots att jag hade sagt åt mig själv att ta det lugnt. Men det blev som en pepp kring alltihopa och vips så var spriten framme. Jag, Lill, Anna och Elin förfestade hemma hos mig och sen drog vi ner till Nicklas på Haga där det var vild förfest med några gamla jobbarpolare. Kul som fan var det. Jag fick ett mms tidigare idag när jag står och rockar med Tompa till Rage Against The Machine och jag har inga jeans på mig. Kalsongrock deluxe. Det där har hänt förut… när jag är i gasen har jag en förmåga att ta av mig brallorna och rocka i kallingarna en stund. Vad fan är det liksom. Jaja, hursomhelst så drog vi ner till TC efter detta och allt var helt crazy crazy. Jag och Elin snackade på msn tidigare idag och mindes saker åt varandra där höjdpunkterna bl a var att vi stod och dansade ensam på dansgolvet till nån sugig hip-hop samt att Elin ramlade omkull och slog huvudet och blev yr och jag lekte expert och kollade om hon fått hjärnskakning. Galet var ordet! Haha. Och sen mådde jag inte så bra i söndags. Eller… jag mådde inte så bra på morgonen men sen var jag som mest bara jäkligt trött resten av dagen och kvällen.

Sen där runt 22.30-tiden på söndagskvällen så installerade jag Command & Conquer 3 Tiberium Wars och tänkte testa lite… Nästa gång jag kollade på klockan var den 03.30! Yikes! Men jäklar vilken nostalgi! Jag satt och smålog konstant medans jag sprängde NODs fultanks i luften. Jag är grym som fan! Och sen har jag bara sovit 3,5 timmar inatt. Men jag är ändå i fas, speedad som attan och fullt ös på jobbet. Men jag lär nog somna hyfsat tidigt ikväll ändå antar jag. Jag tänkte bjuda några på tårta ikväll vid sjutiden och ha ett litet kalas. Det blir nog trevligt det.

Jaja, 26 år som sagt!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Grattis din crazy motherfucker! Dataspel ftw och fan vad du sover lite.

    SvaraRadera
  3. Ninjafylla var ordet! Vi får dra en favorit i repris och ödelägga hjärncellerna litet mer.

    Ses vid 19-snåret födesledagspojken!

    SvaraRadera