14 juni 2007

bad day.

Försov mig imorse. Irriterande. Sen när jag kom på jobbet märkte jag att jag har lyckats spilla ut yoghurt i hela väskan. Ännu mer irriterande. Sen har jag styrt upp en dag i Skellefteå idag dit vår representant ska ut och träffa företag. Det har mer eller mindre skitit sig också. Jä. Kung!

Sen är jag på dåligt humör också eftersom jag har sovit dåligt hela jävla veckan. Och jag vete fan varför egentligen. Jag har hållit min plan att inte sova nåt på kvällen som jag brukar. Nä, jag har försökt lägga mig hyfsat i tid men istället så ligger jag vaken som ett jävla cp och somnar inte förrän några timmar senare. Helvete! Jag brukar ju som inte ha svårt att somna normalt. Jag antar att det är sommaren och ljuset som gör det. Jag ligger där med helöppna ögon vid 3-tiden och tittar upp i taket och tänker att nä, man kanske ska skaffa ett jävla nattjobb så att man slipper detta problem. Men det går väl över.

Det blir en lång dag idag känner jag. Men det är snart helg åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar