09 augusti 2011

Det goda livet...

Ibland så för de djävligaste ting med sig något bra. I mitt fall så har jag blivit träningsbog. Är på gymmet i princip varannan dag. Hemligheten bakom en lyckad träning ligger också i kosten. Det är av den anledningen som jag enbart äter KESO och ägg (från frigående höns på min balkong). Magen mår ju lite surt de första dagarna, men efter några veckor kommer vätskan ut ur slangen och inte ur brunnen.

För att bli älskad krävs det inte bara ett bländande intellekt och en oanad förmåga till att vara dryg mot alla som kommer i min väg...

...det krävs också en kropp som är huggen ur granit.



Här ovan så är en liten fin "behind the scenes"-trailer till XBOXLive-liret
Ugly Americans: Apocalypsegeddon
. Åååhh... Twayne Boneraper!! Håller på att plöja hela första säsongen igen... kungserie, säger jag!


4 kommentarer:

  1. Det är fint och nyttigt med träning. Jag ska skärpa mig där. Men att bara äta Keso och ägg kan ju inte vara hälsosamt i längden:)

    SvaraRadera
  2. Jo, det är mycket nyttigt. Jag läste det i en bok. Det finns jättemycket C-vitamin och sånt i ägg.

    SvaraRadera
  3. Så mycket som du tränar måste du äta mer kolhydrater, David. Annars kommer kroppen ta stryk som faaaaaaeeeeen!!!

    SvaraRadera