17 augusti 2009

Det kommer bli 2000-talets bästa platta!



2 kommentarer:

  1. Jag blir automatiskt lite småanti när du cp-hyllar denna kommande platta så extremt... men det är bra. Men jag kan absolut hålla med om att det ser ut att bli en jävligt spännande och tung platta!

    SvaraRadera
  2. Jo jag har ju en förmåga att tokhajpa saker lite väl mycket ibland men det här ÄR äckligt bra. Jag har svårt att handera det om jag ska vara riktigt ärlig. Både A Looking In View och Check My Brain har jag lyssnat på 20-30 gånger redan och de håller. De håller riktigt bra och gör saker med mig.

    När jag först hörde om att de skulle göra igång på allvar med William DuVall på sång var jag tveksam. Jag funderade ett tag till och med på att ignorera bandet helt. Det var helt enkelt inte AiC utan Layne. Men efter att ha läst mer om hur man gick till Laynes mor efter ett godkännande och efter att ha hört hur bra DuValls sång funkar, både inspelad och Live så fanns det inget annat att göra än att fortsätta dyrka AiC som jag alltid gjort. :)

    SvaraRadera