16 december 2008

Om blickar kunde döda

Angelina Jolie
100 x 81 cm

7 kommentarer:

  1. Goddamn!!!!

    Inte dax att börja kränga lite tavlor? Jag har en förkärlek till stuff målat av folk jag känner då det ger mig mer än annonym konst. Närvaro typ.

    SvaraRadera
  2. Fy fan din son of a bitch! Den där är ju snyggast hittills! Den vill jag ha! Och jag tror inte att Linny skulle banga heller. God damn.

    SvaraRadera
  3. Dread: Jag har funderat på att börja sälja tavlorna faktiskt. Inte för att tjäna pengar, utan mer att jag vill göra fler och det finns inte väggar nog att hänga dem på här hemma.

    Erik: Jag vill också ha den där tavlan. Men den är redan såld. På fredag beger den sig till Kramfors och in i Henriks pappas händer. Tror jag måste göra en/några till likadan.

    SvaraRadera
  4. Grymt jobbat nordin! Jag tycker dock att du måste göra dig lite mer känd på bloggen bara! Vi ser ju så sällan av dig!

    SvaraRadera
  5. Nordin : Bara säga till om du vill sälja bort lite tavlor du inte har plats för.

    SvaraRadera
  6. Det var pappa dread som skrev det senaste. Inte Dragan :)

    SvaraRadera