14 december 2008

Het har klippt sig

Hej,

Igår såg James ut såhär:


Jag hade ju hoppats lite grann att han skulle spara ut håret lite mer så att det skulle växa lika långt som han hade 99. Men så blev ju inte fallet. Idag har han klippt sig och ser numera ut såhär:


Vad tycker ni? Var det rätt att klippa sig? Jag tycker att det hade varit ballt att fortsätta spara ut håret trots att han är typ 69 bast men samtidigt gillar jag den nya frillan. Den känns jävligt mycket James 2000. Han ser lite yngre ut. Lite mer hip. Eller hur?

Jag är lite full. Gonatt.

2 kommentarer:

  1. som jag ser det är han realist. Han ser bättre ut i kort hår än i långt hår vid det här laget. Ja håret är ju inte som ditt erik. Dvs tjockt och fylligt vackert! Utan mer högre vikar och ja hår som blir risigt som fan efter en viss längd.. Men ja så är det när man bli tunnhårig. Så bättre att raka sig en att se ut som en nypissad truckerhora. Som sagt han gör nog det bästa av det han har. Men som alla vet vill ju alla ha långt om det finns möjlighet.

    SvaraRadera
  2. Alla vill inte alls ha långt hår, det har jag lärt mig. DEt finns många som kan ha sköna långa hårsvall men som ändå klipper sig kort. Det är förjävligt tycker jag!

    SvaraRadera