22 september 2007

Möllenö

Fan va det ska vara svårt att komma på en vettig titel då...

Jaha, nu har Emma och hennes katt flyttat in hos mig, rätt så trevligt och man får hoppas att det går bra.
När jag vaknade idag så regnade det och man tänkte "soft, sitta och titta på serier hela dagen" men nä, nu har det gått och blivit soligt och varmt.

Vad har folk för planer för jul och nyår? Jag lär åka upp över jul åtminstone och jag gissar att det blir max i år igen för alla? Men i övrigt, vad har folk för planer?

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. DRA ÖVER MIG BAKLÄNGES!!!!!! GRATTIS! ;D

    SvaraRadera
  3. HA! KUNG! Grattis! Exciting shit.

    Jul- och nyårsplaner. Näe, så långt har jag inte hunnit. Helvete, vi har väl aldrig börjat planera nyår förrän nån vecka innan:)

    Och självklart blir det Max!

    SvaraRadera