11 september 2007

Blogginlägg modell kortare

Okej, nu är det ett tag sedan jag bloggade sist så jag tänkte mjukstarta med ett blogginlägg modell kortare.

Först på dagordningen är Marie, min nya kombo. Hon är 22 år gammal, kommer från Åland och pluggar till nutritionist. Marie är en aktiv människa som gillar att träna, har pysslat med gymnastik och bland annat sprungit Stockholm maraton. Några av er kommer säkert att träffa henne någon gång under hösten när hockeyn drar igång (vi kommer att smacka säsongskortet även i år).

Det får räcka för den här gången men jag kan redan nu meddela att jag inom kort kommer att smacka upp ett inlägg med lite konstiga drömmar jag har haft den senaste tiden. Förhoppningsvis kan ni kära läsare och medbloggare hjälpa mig tyda dessa drömmar.

2 kommentarer:

  1. nutritionist var då ett jääävla ord.

    Ja, det blir ju spännande att se vad hon är för tjej. Spontant känns hon lite sådär poser..:)

    men att springa stockholm maraton är ju jävligt imponerande. men samtidigt skrämmande. hon kommer att springa konstant med andra ord. fram och tillbaka i lägenheten -jävligt rock - NOT!

    SvaraRadera
  2. Jävla proffsbild det där var då. så när blir din kombo din sambo?

    SvaraRadera