31 oktober 2007

MACHINE HEAD!

Jag höll på att glömma, så jag skriver ett nytt inlägg. För det här är alldeles för viktigt för att inte nämnas i ett eget fint blogginlägg:

Jag har nu köpt en Black Crusade-biljett. 11 december så kommer det att spåra ur.

MACHINE HEAD, TRIVIUM, DRAGONFORCE, ARCH ENEMY OCH SHADOWS FALL.

smack.

Jag har biljett. Jonas Nordin har biljett. Suckü har biljett.

Kriz har ingen biljett, men han leker vuxenliv som låtsas-lärare och ska arrangera Luciatåg eller liknande så han slipper faktiskt.

Lillerik mumlar något, ingen godtagbar ursäkt än så länge har jag hört om varför han inte ska dra och se sitt absoluta favoritband live när de turnerar med sin bästa skiva de någonsin släppts. Men han är nog på gång.

Färne? Han hänger nog på.
Shake? Ska jag ge en bitchslap och dra upp honom ur Svenssonträsket. Det är dags att börja mosha!
Jag kommer att ringa er båda.


Svenkes inställning vet jag, för många band. Jag ska ta ett snack till.

Ang. Fredde, jag kan inte tänkte mig något annat än att vi springer och jagar varandras rumpor runt runt runt runt runt i en circle pit, styrd av herr Flynn.

Machine head.

10 kommentarer:

  1. Jag vill ockås ligga med Flynn! :´((((
    Mjeak! Ska du gå på bieewhooo med mig och bossn ikväll eller? Ska du se modo förnedras eller kommer din mamma?
    Jonas drog ett kloktrent 'din mamma'-skämt igår varvid jag kom att tänka på den han drog i Köpenhamn. Jag blir helt varm i hela mig när jag tänker på det. hihi!
    Sen sen ikväll då på ett eller annat sätt antar jag! Boeg!

    SvaraRadera
  2. Nordins "din mamma"-skämt med biljettautomaten kan nog vara det bästa genom tiderna.

    hm, just nu kommer jag inte på det andra han sa under tågresan. help me.

    Jag är MODOit, jag luktar skit. Ja, jag ska se MODO ikväll. jag vågar inte se den där skräckisen ändå så.

    SvaraRadera
  3. vad är det med tjejer och skräckfilmer? jag har sldrig fattat varför man vill bli skrämd. jag hatar skräckfilmer.

    det på tåget gick så här:
    -Nä nu är det dags att kliva av, sa erik när pendeltåget anlände till köpenhamn.
    -Det va precis det din mamma sa igårkväll efter hon ridigt mig till sitt livs bästa orgasm, sa jag med ett leende på läpparna.

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHAHAHA!!!!
    You are kiling me!
    NORDIN!!!

    SvaraRadera
  5. Hihi, så var det ja. Kliva av-skämtet. Det roliga var att det tog typ 15 sekunder för mig att fatta det också. Avancerat din mamma-skämt alltså.

    Ja vad är det med skräckfilmer och tjejer. Jag tror att tjejer och killar upplever skräckfilmer på helt olika sätt. När en kille ser skräckfilm lever han sig in i den och fantiserar så mycket så att han blir mentalt jätteskärrad.

    En tjej däremot blir mera fysiskt skraj. Dvs, de hoppar till och skriker av skrämseleffekter (som när scream-masken plötsligt hoppar fram) och sen fnittrar de och skrattar.

    Tjejer och killar är så olika hörrni.

    SvaraRadera
  6. du har inte ringt mig ännu! *väntar på ett machine head-samtal*

    SvaraRadera
  7. jag måste säga att jag är en av dem som blir fysiskt skraj av skräckfilm. jag hoppar till och ger ifån mig ljud om det plötsligt hoppar fram någon.

    när vi såg The Decent hemma hos JP så lyckades jag med konststycket att hoppa till så pass mycket att jag föll ur fotöljen jag satt i.

    SvaraRadera
  8. Du är en tjej Nordin!

    Färne, DU ringde mig så det gick åt helvete.

    SvaraRadera
  9. Jag kommer ju flyga upp från Malmö till stockholm (14:e) för att se Manson den 15:e (karln ska få en sista chans) men jag ska se om jag kan boka om den biljetten och åka den 11:e i stället. Om det inte blir för dyrt och jag får ta mer ledigt så kommer jag vara där och ge Flynn exakt vad han vill ha när han vrålar "Circle pit! Circle pit!"

    SvaraRadera