30 december 2007

Året i skivor

1. Nine Inch Nails - Year Zero
En framtidsvision som slår Orwell på fingrarna.
2. Down - III Over the Under
Talibanjävlar! Anselmo är tillbaka.
3. Kongh - Counting Heartbeats
Svenskar kan också spela hårt och långsamt.
4. Neurosis - Given to the Rising
Likaså gamla gubbar från USA.
5. Big Business - Here Comes the Waterworks
Rockpunkgung.
6. Tomahawk - Anonymous
Patton är nog kvarts-Apache
7. High on Fire - Death is this Communion
Nio strängar.
8. Dillinger Escape Plan - Ire Works
Ny trummis, ny ilska.
9. Machine Head - The Blackening
Kortare solon och det hade varit årets skiva.
10. Sällskapet - S/T
Järnstaden.

2 kommentarer:

  1. Vad kan jag säga? Det är alltid intressant att läsa Svenkes lista för den brukar vara den som skiljer sig mest, oftast iaf. Men denna gång så skulle jag ha kunnat gissa mig fram till att du skulle ha nio av de där 10 skivorna på listan. smack. Big Business hade jag inte koll på.

    Sen är jag faktiskt förvånad över att du ändå har NIN på förstaplats. Men ändå inte. Äh! JÄ!

    SvaraRadera
  2. Yes, that is less than my i - Pad weighed in its Otter -
    Box Case. The Mac - Book Air is usually a light, aluminum model and
    features been called the world's thinnest notebook. how to put videos on ipad, how to convert dvd to ipad, dvd to ipad converter, Convert MKV to i - Pad.

    Here is my page; mac air

    SvaraRadera