30 maj 2012

Welcome back. TO HELL!

Bethesda har just berättat att de kommer ge oss godis. Stort, hårt och argt godis rakt från helvetet. Jag pratar om Doom 3 BFG Edition. Big Fucking Gun Edition! Som består av Doom 3, Doom 3 : Resurrection of Evil och även något man kallar "Lost Missions". Allt detta remastrat för X360 och PS3. För mig är det här ett givet köp... igen. Trots att jag spelade igenom Doom 3 på både PC och på den gamla krysslådan så kommer jag lägga vantarna på det är hårda paketet när det släpps i höst. Och bara för att det ska bli än mer hårt så slänger man även med Doom och Doom II : Hell on Earth. SMACKEBONK!

 

1 kommentar:

  1. Ballt och lite kul men känner ändå mest ÄÄH. Doom 3 var kul att spela igenom en gång men extremt styrt och enformigt i längden. Jag hade gärna att det kommit ett helt nytt fuckin' DOOM istället. DOOM 4: FUCKIN' DOOM.

    SvaraRadera