16 april 2012

Tiden tar ut sin rätt...

At The Drive-In har återförenats och har på Coachella precis spelat sin andra spelning. Den första spelningen utfördes den 9/4 i Austin, Texas. Jag var peppad, men inte speciellt efter att ha sett klipp från dessa spelningar. Kolla och jämför låten Arc Arsenal:

Austin, Texas 2012 (ca. 1.10 in i klippet)



Big Day Out, Australien 2001


Det från 2001 är ett av mina favoritframträdanden jag någonsin sett på tuben. Det från i början av april i år känns som en nostalgisk gäspning. TIlläggas bör dock att Omars morsa dog för någon vecka sedan, vilket helt klart påverkar hans insats. Men Cedric är långt ifrån så peppad som han en gång var. Sen kanske illegala substanser hade lite med saken att göra när det begav sig, men ändå. Jag är besviken.

1 kommentar:

  1. 1. 2001-klippet är övernaturligt. Det kan typ ingen mäta sig med.
    2. Nog tycker jag att Cedric gör bra ifrån sig och verkar peppad. Han får helt klart godkänt.
    3. Men det är ju Omar som sänker spelningen totalt. Han är ju HELT off. Men det tar sig nog när han är tillbaka. I övrigt verkar det lite lajbans.

    SvaraRadera