18 november 2009

Smackebonk rätt i krysset!

Japp nu har Färne smackat smackebonk på riktigt genom att köpa smackebonk.se för 99 kr!


Jag vill att ni som skriver i bloggen självklart hostar upp typ 15 kr var för detta. Dvs köper mig en öl någon dag. ;-) Har tillsammans med erik alltid stått för alla omkostnader vi haft för de sidor vi drivit.


Så idag den 18 November har smackebonk tagit ett steg närmre den vision den har att mergas ihop med gamla fetfylla-sidan. Som sagt det tar tid allt detta då ingen av oss hinner något. i vårt såkallade vuxna liv. Men själv ska jag försöka göra mitt bästa att vi tar smackebonk längre än vad vi har kommit nu. Nu kommer vi åtminstånde få bättre träffar i Google på vår blogg. Alltid något =)


SMACKEBONK.BLOGSPOT.COM HETER NU WWW.SMACKEBONK.SE


ps. DNSen har ännu inte synkat klart så det kan vara vissa problem med den nakna domänen smackebonk.se ds. 

7 kommentarer:

  1. Feedburner-flödet verkar ha slutat fungera iom detta.

    SvaraRadera
  2. Det är lite andra grejer också som slutat funka. Vi får titta på detta.

    SvaraRadera
  3. Jag har fixat feedsen via feedburner. Men tyvärr så måste man lägga till bloggvännerna manuellt igen. Vet inte varför men den gamla blogglistan är raderad.. Statistiken och senaste kommentarer är också fixat.


    Erik kan du lägga till alla våra blogvänner?

    SvaraRadera
  4. Vore guld om ni kunde fixa så att även enbart "smackebonk.se" funkade, eftersom jag tillhör generationen som mer än gärna skippar "www." om möjligt.

    SvaraRadera
  5. jo alltså den fungerade fan i förgår.. Har nått att göra med A name dns inställningarna..

    Trodde jag fått det att fungera. Men får se vad det kan vara igen. Annars måste jag googla lite mer alternativt mejla google eller vår leverantör av adressen. .

    Ska försöka fixa så fort jag kan..

    ja självklart skippar jag också gärna www. Har bookmarkat sida så glömmer gärna bort att skriva in den i läsaren..

    SvaraRadera
  6. Jag har nu fixat så att det går att skriva endast "smackebonk.se". Så nu fungerar det med smackebonk.se och www.smackebonk.se

    JÄ!

    SvaraRadera