29 maj 2007

Mr Stroganoff


Sitter här och kombinerar den återstående maten i mitt kylskåp. Det visar sig att pasta är ett säkert kort. Idag kombineras den med mammas infrysta korvstroganoff, vilket är ett ord som jag faktiskt inte blir klok på. Stroganoff vem fan var han egentligen? Men just nu har jag bestämt mig att vara Stroganoff. Stroganoff är man när man funderat på att lägge upp sina gamla kalsonger på tradera. Stroganoff är man om man låter polarna betala för ölen på krogen. Stroganoff är man om man råkat missat sin tvätttid 3 veckan i rad. Som Mr Stroganoff är man Inte ON är riktigt Strogan OFF på vardagen! Men en sak som är säker är att man inte är Vegan om man är Strogan!


Med många mer saker i min skalle så finns det något som kommer och hämtar mig... Tid är inget... Bara kolla på mig! Men kolla på mig! Jag är ju en Strogan med namnet Mr Stroganoff!! Men jag kommer och hämtar dig ska du se! *danko danko dunka dunka dinka dinka*


Japp känslan av något finns där som sagt Mr Danko! AAAAAAHHHHHHH.... Whooaa!

Danko är nog motsatssen till Mr Stroganoff. Danko Jones är som blodpudding... En Mörk, svart, hård massa som sticker ut i mängden med en bloodig attityd som får en att naturligtvis bli jävligt ful i käften! Samt så passar bloodpudding och danko inte bra på mysiga familjemiddagar.


Å som en Stroganoff jag är får jag bort mitt OFF och blir helt Strogan i brallan när jag hör hur bloodpuddingen smekar gitarren i mina öron! Jag ska fan bli Danko på gura *svingar högerarmen i ett faslig 360 gradig swing tillsammans med en höger fot som gör en 90 gradig sving som slutar med ett linjärt JÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!

Mitt nya må
l! Stroganoff med el-gurka! Fan kan detta vara lösningen till all tankekraft till att slippa hitta lösningar i min vardag för att få allt att falla ut i en ekvation bestående av en konstant utan något polynomiskt polygami.

Kan den utsvävande musiken vara lösningen till den linjära reggressionen?.. Vem vet... Måste prova när jag på något sätt lyckas utvinna mer tid ur det klassiska 24-timmars dygnet.

4 kommentarer:

  1. Fint inlägg herr Stroganoff! Här kan du hitta lite mer info om denna kulinariska njutning: http://sv.wikipedia.org/wiki/Korv_Stroganoff

    SvaraRadera
  2. Fint inlägg? fan heller. överflummigt. matunge. fan flumjävel.

    intressant notis: de två bilderna på dig där du är däckar och spyr. de bilderna är från umeå. från rockbaren. i Rockbaren är du rock färne. och fetfull.

    SvaraRadera
  3. jo jag hade en flum dag där =).. ja rockbaren där väl snart. men ja spritfest blir det när ni komemr hit i juni! sedan på kastrullica-resan! jä!!

    SvaraRadera