23 mars 2007

Mechiiiko om 10 dar

Ja, nu börjar det närma sig. Flyttfebern är igång och sysslorna är många. Jag har deklaration både här i Kanada o Sv att göra + diverse annat. Anna pluggar inför sista tentorna o stökar med att lätta packningen inför långresan. Vi ska backpacka i 7 v, vilket ska bli en superskön tid. Jag säger bara vin, öl, god mat, stränder, las vegas, mexiko, hollywood....ahh

I övigt är det regn, rusk o snöstorm omvartannat här i PG just nu, vilket gör att vi längtar lite extra. Nu ere filmdags, Al Gore filmen.

Take care!

3 kommentarer:

  1. Näe ska ni till mexiko? Vegas.. oh så roligt! När kommer du hem till sverige igen? För mig jag skrev ner när men hittar inte lappen nu.. : )

    SvaraRadera
  2. Oh, på Erikarnas namnsdag! Där ser man. Så fet fest i övik den helgen då? Jag kan va på. : D

    SvaraRadera