11 mars 2007

Behind the Scenes



Fattar ni hur sugen jag blir på att göra film när jag ser detta. Ja vem vet nästa kanske borde vara en musikvideo med Dirty? Ett höstprojekt kanske?

I övrigt är jag jävligt NIN pepp just nu. Har inte så mycket att göra hemma än att städa och glo på youtube och så. Har ännu inte fått upp stereon. Väntar nämligen på att någon ska köpa mina Mirage högtalare för 6000 kr.

Cissi bjöd mig på Massage på en massage-skola. Ja det var inte dyrt! 140 kr! Sick vad jag ska gå dit och bota min Sthlms-stress.

I övrigt rullar det nu bättre på med mitt ex-jobb. Börjat komma in i C# programmeringen nu. Håller just nu på att lösa hur man ska sampla om bilderna som.

Å jag ser fram emot att få besök av er snart. Tjing tjing!

1 kommentar:

  1. varför skulle man vara 3bogen om man tycker deep är ok? gillar ju fan videon.

    SvaraRadera