28 november 2006

Jokern.

Jammen tjena. Tänkte det va länge sen jag skrev här, samt blivit kallad en joker så.. : ]

Ja vad händer i Elins värld då?
Igår hade jag tenta. En riktigt dryg tenta.. blir förvånad om jag klarar den faktiskt. Första gången sedan jag läste engelska på universitetet jag fått den här känslan. Ja och vem ska man skylla på då? Jo, nog är det lite mitt fel.. kunde ju ha pluggat mer på boken som läraren i början sa, men sedan så ändrade hon plötsligt sig och sa att det endast skulle tas upp centrala begrepp. Sen sitter man där väl förberedd på tentan och börjar kika igenom frågorna. Jag fick panik. Två och en halv fråga handlade om begrepp, sedan så började frågorna likna en jämförelse med "kom ihåg alla jävla artiklar i boken så du kan berätta vad dom handlar om". Äh. Fuck this. Det får fan gå som det går.. blir så less bara.

Ja och snart är det Jul. Idag ska jag på stan och handla julklappar. Eftersom ekonomin inte är den bästa så får det bli små mjuka paket till bröderna och kanske nåt fint till mamma och pappa tror jag att jag ska köpa sådanadär ispiggar till. Vet inte vad namnet egentligen är men, ni vet man har dom runt halsen och ifall man råkar åka genom isen så är det lätt att ta sig upp med dom. Det tyckte jag skulle vara en skitbra present till far min. Bara jag kommer på vad det heter så jag kan fråga efter det på classe eller nåt : ]
Tror jag kommit på vad jag ska köpa till Calle, men kan inte bestämma vilket av mina alternativ jag ska ge han. Hm.
Sedan Calles familj måste jag hitta nåt bra till med. Uh, man blir lite snurrig. Dock inte så många man ska ge julklappar till men..

På tal om Julen, börjar känna peppet för den årliga MAX-vakan. Kommer dock att kännas konstigt då inte André är med. Jag hade nog tänkt åka ner den 23 december. Blir en kort visit som vanligt, blir väl till att åka hem till umeå kanske den 26e. Har en hel del att göra i skolan. Vi ska nämligen göra ett projekt för ett företag i umeå samtidigt som vi ska skriva ett 10 sidor långt PM var. Nej, ursch.. inte tänka mer på det nu.

Jag är lite besviken på vädret med. Det är snart december och det är ingen snö kvar! 1:a advent måste det va lite snö i allafall, börjar dock få hopp nu då det står att det är -1grader. Wee : ]
Dags att julpynta snart..

So long suckers.. : ]



Elin Nordin
eli_north@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar