16 november 2011

Zombiebilder från Färnes & Tjannes 30-årsfest!

Idag har jag lagt upp 3 nya Zombie-album från min 30-årsfest som jag hade den 14 Februari. Dessa kan hittas i vår Facebook-grupp Rigor Mortis Wont Stop Us.

Det finns några specifika kort som jag vill lyfta fram... Dessa är fotade och editerade av Elin Marklund (www.femdroid.se), Make Up av Petra Shara Stoor / Shara Creations (www.SharaCreations.com) och ljussättning av Christian Winroth Engfors (www.ChristianWinrothEngfors.com).

Jag vill även tacka Lola Van Dyke och Pepper Potemkin från Black Bird Burlesque Cabaret (http://blackbirdburlesque.blogspot.com) som ställde upp och poserade med oss.



TACK FÖR ETT FANTASTISKT ARBETE!

Korten talar för sig själv...

(Klicka på bilderna för att få större upplösning)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar