30 april 2010

Den tyngsta dagen i mitt liv.

Nej, det här handlar inte om känslomässig tyngd eller personliga tragedier. Det här handlar om musik. Sitter och grubblar över spelschemat till årets Rock am Ring och känner att jag måste dela med mig lite. Jag tror jag kommer få uppleva så mycket jävla rock i alla former under en och samma dag så det med lätthet kan kallas Den tyngsta dagen i mitt liv. En dag, nio band, 100% jävla ROCK!

Mastodon, Hellyeah, As I Lay Dying(ölpause), Lamb of God, Stone Sour, Alice In Chains
Volbeat(ölpause), Slayer, Motörhead efter varandra på samma scen! Hårt!

2 kommentarer:

  1. Yeaaah.As I Lay Dying och Volbeat borde du ändå kunna offra och göra något annat en stund istället.

    Grymt Slayerklipp btw.

    SvaraRadera
  2. Ja As I Lay Dying och Volbeat betyder ölpause :)

    SvaraRadera