31 juli 2006

'Tallica 4 Life

Gaaah, söndag natt. Jag ska upp om sex timmar och lär inte somna förrän om tre-fyra timmar typ. Men fuck it, så är det när man har vänt på dygnet och har jobbångest. Men Svenke skickade precis en kung jävla youtube-länk på Kastrullica. Den nya låten, grym kvalité och grymt filmad. Och dom fuckar upp den också. Och jag känner mig fånigt glad. Fan vad nörd jag är. Nörd nörd nörd. ’Tallica 4 Life som sagt.

http://www.youtube.com/watch?v=hwsbUUEOT9g

Superman... Äh, tråkig film egentligen. Grymma specialeffekter som fan visst men såååå otroligt blek story ju. Lex Luthor är en nörd och galen. Superman är gay och oövervinnlig. Gå och se Silent Hill istället, fast den har slutat gå. Åtminstone här i Umeå. Superman får två Hetfields av fem. Godkänd men inget mer.

Nu, snart, ska jag försöka sova, jag tror det blir Thåström som får natta mig inatt.

Love from Erik (å James)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar