31 juli 2006

Idioter i trafiken och framtidsplaner

Fy fan vad jag blev arg när jag körde upp till Umeå igår. Varför, varför, varför finns det så många idioter som har körkort i detta land. Varför kör man 70 km/h på en 110 km/h-väg. Sen har vi de där jävlarna som far runt och terroriserar våra vägar med sina husvagnar. Det är sällan ja blir arg men ibland kan jag drabbas av en gnutta road rage och igår va ett sånt tillfälle. Varför tog jag inte Jenna (motorcykeln) istället för bilen? Det är ju så mycket lättare att ta sig förbi idioterna då. Nog pratat om det, blir irriterad bara jag tänker på det.

Ska jobba lite under denna vecka (tisdag-fredag), känns lite jobbigt men jag tjänar ju lite pengar i alla fall. Ungefär 2000 kr netto raka vägen till cd-fonden, SMACK!!!.

På onsdag kommer den vita månaden att sättas på sitt första prov. J-P fyller nämligen år och vill att jag ska med på Harry’s. Den här gången spelar det dock ingen roll vad han gör eller säger, jag kommer inte att dricka en droppe alkohol. Men Harry’s blir det i alla fall, nykter och allt. Jag får återkomma med en rapport om det senare i veckan.

Road Rage forever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar