26 juli 2010

Glitch of the Year!

Jag har suttit och tokspelat Red Read Redemption fram tills nyligen och det är en stark kandidat till årets bästa spel i min bok. Jag vet inte vilka av er som lirat det (Rawk?) men om nu har det så lär ni uppskatta följande klipp. Det är en liten best of över de buggar folk hittat. Jag har inte märkt av en enda trots att jag är uppe i över 50 timmars speltid så de är sällsynta. Men när de väl inträffar blir det hysteriskt roligt. Game of the Year? Glitch of the Year!

1 kommentar:

  1. Red Read Redemption FTW! Klar kandidat till årets spel. Sjukt bra story. Många recensenter klagar just på alla dessa buggar men jag har inte heller upplevt dessa när jag spelade. Jag kanske bara hade tur vad vet jag? Hursomhelst, får man inte missa detta spel!

    SvaraRadera