03 april 2007

MODO & Reznor!

Imorgon sticker jag och Linn till Malmö och därmed börjar den härliga NIN-resan! Och det är helt sjukt. Jag sitter här på jobbet och kan inte koncentrera mig. Jag är för psyched helt enkelt.

Mitt liv har som varit fullt upp senaste veckorna. Fullt upp med framförallt slutspelet i ISHOCKEY! IIIIS-HOCKEY! MODO! Och nu börjar SM-finalen. Och MODO möter Linköping. Och det är helt jävla otroligt. Det är helt sjukt vilka matcher jag har fått uppleva egentligen. Båda matchserierna har avgjorts i den sjunde avgörande. Det är spänning det! Och jag tror på SM-guld men ändå inte. För SM-guld är en myt. Men nu jävlar! Vi har grymt självförtroende! Och jag kommer att vara galnare än nånsin. Det enda negativa och det enda jag har ångest över är att både fredagsmatchen och söndagsmatchen krockar med Nine Inch Nails. Det är förbannat synd. Jävla dum tajming. MODO har inte varit i final sen 2002 och då krockar två matcher med Trent Reznor! Reznor Hockey! Men det är ju bara match 2 och 3 som jag missar så slutkampen av finalen kommer jag ju att se. Och jag ska vara på plats på de resterande matcherna. Blir det en bortamatch nästa lördag så kommer jag att vara på plats i Linköping! MODO HOCKEY! MODO MODO MODO!

MODO får ett helt sjukt jävla bra lag nästa säsong. Idag blev så äntligen Wernblom, Warg och Hållberg officiellt klara för nästa säsong. Så jävla kung! Och nu väntar vi på Weinhandl och Öhman.. Och FOPPA!

Dirty Mischief har skaffat en ny replokal. En ny cp-fräsch tuff replokal i UpSwedens lokaler. Vi flyttar in dit ikväll. Det är fas det. Och två spelningar är hittills klara här i vår. Och mer kommer förhoppningsvis! Och en ny demo kommer också snart! Dirty Mischief lever. Och vi är ute efter er mamma!

Och jag vill säga igen att Final Fantasy XII är the shit. Vill ni slänga bort ett par dygn av ert liv (vem vill inte det?) så tycker jag ni ska införskaffa det liret!

MODO HOCKEY!

Nä, nu ska jag joina upp med resten av dirty och flytta in i en ny replokal. Och sen packa senare ikväll och sen sova och sen flyga ner till Malmö. Hörreni andra NIN:are, vi joinar upp nere i Malmö och Stockholm! Mycket utropstecken skriver jag med idag! Det är för att jag är så speedad!

Och jag höll på att glömma…En annan sak som helt och hållet peppar upp mig till 100 % är Machine Heads senaste platta The Blackening. Den är makalös. Största beviset för mig för bra musik är när jag ryser. Och det gör jag när jag lyssnar på The Blackening. Lite då och då. Ryser till. Det är en häftig känsla. Robert Flynn är en riffgud. Nästan Old School-Hetfieldklass. Ni som tycks gilla och respektera hård musik – respektera då mig och införskaffa The Blackening snarast! Ni kommer inte att ångra er. Hejdå.

2 kommentarer:

  1. Hallå ska inte du på matchen på fredag!? Det va det värsta.. tyckte du skrev det. Aja. Jag ska hejja skiten ur mig.

    Vars spelar weinhandl egentligen?

    Aja, ha det skojj på NIN! : ]

    SvaraRadera